Betaling af kontingent 2026

Vi har i dag udsendt opkrævninger for medlemskabet af FSFI i 2026. 
Måske har du allerede betalt og ved, at alt er på plads. 
I sekretariatet kan vi i hvert fald se en hel masse betalinger, der er modtaget i dag. 
Tak for det. 

Ellers er her svar på nogle af de spørgsmål vedr. kontingentet, som vi ofte møder i disse dage:

Du vil være sikker på at betalingen er registreret?
På din medlemsprofil her på fsfi.dk vil du, når betalingen er gennemført og registreret, kunne se, at medlemskabets udløb er forlænget til 31.12.2026.

  • Korrekt gennemførte betalinger med kreditkort eller MobilePay kan vi se med det samme, betalingen er færdiggjort. 
  • Hvis du benytter FI-kortet til betaling, kan der gå nogle dage, inden vi ser betalingen i banken og får den registreret i vores system. 

EAN
Hvis du har registreret på din medlemsprofil, at din arbejdsplads betaler for medlemskabet af FSFI med et EAN-nummer, er fakturaen sendt ad den vej, og der vil typisk gå et par uger, inden betalingen og registreringen af den er på plads hos os.

Hvorfor virker mit betalingskort ikke?
Selv om du har registeret, at et betalingskort skal benyttes til betaling af dit medlemskab, kan det selvfølgelig ske, at betalingen ikke kan gennemføres.
I langt de fleste tilfælde skyldes dette, at kortet er udløbet eller spærret, eller at der er en grænse for, hvor mange penge, der kan trækkes på kortet. 
Det kan også være, at du har registeret selve kortet men ikke fået sat det lille flueben, som markerer, at vi må bruge det til kontingent.

Hvis vi ikke har kunnet trække beløbet for kontingentet på dit kort, har du modtaget en mail med et betalingslink. Benyt linket eller det vedhæftede FI-kort.  

  • Få hjælp til at registrere et betalingskort til brug næste gang.

  • Bemærk: at hvis du registrerer et nyt kort eller opdaterer registreringen, gælder denne først fra næste gang, vi sender nye fakturaer ud.
  • Rykkere fakturaer, der er udstedt, skal betales manuelt - brug engangslinket i mailen eller profilen, eller benyt det vedhæftede FI-kort.

Tjek lige mailen - også spam!
Vi sender fakturaen til den mailadresse, du har som brugernavn på fsfi.dk - og selvfølgelig også cc til den firma-adresse, som du eventuelt har markeret som betaler for dit medlemskab.
Betalingslinket kan kun bruges en gang og bliver inaktivt, når betaling er registreret.

Måske ryger det i spam eller andre mapper; Gmail har for eksempel en mappe, som hedder "promoveringer". 

Der står en forkert modtager på din faktura?
Måske har du ikke fået redigeret, at du har fået CVR-nummer, eller at dit arbejdssted vil betale, og du har behov for en ny faktura? Rediger din medlemsprofil med de korrekte oplysninger og kontakt os herefter, så vi ved, at du har behov for en ny faktura. 

Du vil meldes ud:
Skulle du have glemt at fortælle os, at du ønsker at blive meldt ud af foreningen, så skynd dig at sende os en mail med navn og medlemsnummer. Så kan vi annullere den fremsendte faktura og registrere, at vi ikke skal rykke dig for betalingen. 

Hvad sker der, hvis jeg melder mig ud og fortryder?
Hvis du melder dig ud og i løbet af foråret 2026 finder ud af, at du alligevel gerne ville være fortsat som medlem af FSFI, er sekretariatet naturligvis til at snakke med, så du ikke skal til at melde dig ind helt på ny. 
Så kan vi lave en ny faktura til dig for 2026.

Det er ifølge foreningens vedtægter ikke muligt at være passivt eller hvilende medlem.