Opdatering - alle automatiske mails skulle nu være sendt ud
Opdatering til nedenstående vedr. bevissystemet.
Dansk Førstehjælpsråd oplyser, at problemerne med bevissystemets mailudsendelser nu skulle være løst.
Årsagen var ifølge TwoDay, der vedligeholder og udvikler systemet, at en server var gået ned.
Alle mails skulle nu være udsendt.
Instruktører, der har spørgsmål eller fortsat oplever fejl i bevissystemet, bedes henvende sig til FSFI's sekretariat.
Kursister bedes kontakte den instruktør, som har forestået undervisningen samt udstedt beviserne.
Udsendt den 24. juli. : Manglende mails til kursister
Fredagens store verdensomspændende IT-nedbrud har desværre også påvirket nogle funktioner i Dansk Førstehjælpsråds bevissystem.
Flere instruktører rapporterer, at de automatiske mails med aktiveringslink ikke kommer frem. Desværre ser det ud til, at funktionen til gensendelse af aktiveringsmailen også er ustabil.
FSFI har været i kontakt med Dansk Førstehjælpsråd, der har rapporteret problemerne til firmaet, som udvikler og vedligeholder bevissystemet.
Indtil videre er der ikke noget tidsperspektiv på rettelsen eller på ny information, vi kan videregive til brugerne af systemet.
Der kan stadig bookes køreprøve
Borgerservices mulighed for at se færdselsrelaterede førstehjælpsbeviser er ikke påvirket.
CPR-nummer skal naturligvis være korrekt.
Kursister, der tidligere har været på førstehjælpskursus og i den forbindelse aktiveret deres brugernavn, vil desuden kunne logge på DFR’s bevissystem som hidtil, så længe mailadressen er den, der er aktiveret i forvejen.
Når FSFI har flere oplysninger, deler vi dem naturligvis her.
Hvis du har spørgsmål eller oplever problemer med andre funktioner end de, som er nævnt ovenfor, er du meget velkommen til at kontakte FSFI’s sekretariat på sek@fsfi.dk